уторак, 30. март 2021.

'HOĆEŠ DA TI ODCVIKAM PERIKU?' Car došao kod Miljane da mu pozajmi novac, ona odbila a onda su pale i PRETNJE!

Nova rasprava! Tokom večeri, Filip Car je došao u prostoriju za pušenje gde je sedela Miljana Kulić, kojoj je Car tražio novac na pozajmicu.
Miljana daj mi petdto dinara! - rekao je Car. Ja pare ne dam nikome - rekla je Miljana. Ja pare dajem svcakjome, daću ti kada budem imao. Vratiću ti kada budem imao, daj mi barem trista - rekao je Car. Ja tebi dam tri hiljade, a ti meni nećeš ni petsto - dodao je. Zbog tebe su mi ugasili vodu u apartmanu, ugasili su mi vodu zbog tebe - rekla je Miljana. Hoćeš da ti ja sada odcvikam periku - rekao je Car. Detaljnije u nastavku..

Нема коментара:

Постави коментар

VERIDBA NA POMOLU?! Zadrugari se okupili oko stola, kako bi proslavili šest meseci VELIKE LJUBAVI u Beloj kući!

Prelepo! Upravo je u Belu kuću stigao poklon za Rialdau Karahasanović i Kenana Tahirovića. Oni su se okupili oko stola sa ostalim zadruga...