среда, 31. март 2021.

NAJAVILA VELIKU PROMENU Sandra raspoloženija nego IKAD, donela veliku odluku

Niko je ne poznaje. Mina Vrbaški i Sandra Rešić su sedele u dvorištu i uživale na suncu i priči, pa se Rešićeva osvrnula na svoje psihološko stanje. Jedino me Rialda nije gledala kao da nisam zas*ala - rekla je Sandra. Ti si sinoć promenila svoju facu - rekla je Mina. Vi mene uopšte ne poznajete, ja sam mnogo loše - dodala je Sandra.
Danas sam ja ja, najraspoloženija od ulaska. Ne zanima me niko. Nećeš primetiti nijednu promenu kod mene sa drugima, samo me ništa prosto više ne zanima - rekla je Sandra.
Detaljnije u nastavku..

Нема коментара:

Постави коментар

VERIDBA NA POMOLU?! Zadrugari se okupili oko stola, kako bi proslavili šest meseci VELIKE LJUBAVI u Beloj kući!

Prelepo! Upravo je u Belu kuću stigao poklon za Rialdau Karahasanović i Kenana Tahirovića. Oni su se okupili oko stola sa ostalim zadruga...